Desetljećima je hidraulični ovjes bio zaštitni znak Citroena. To je bila jedna od stvari koje su ga i te kako razdvajale i uzdizale od konkurencije. Ipak, današnjima managerima čini se, to nije dovoljno. Nisu pomogle niti žalopojke kako njihov admiralski brod, C5, ima nenadmašan komfor u vožnji, upravo zahvaljujući tom (danas) kompjutorski kontroliranom ovjesu.
Postojeći C5 zadnji je automobil s tom tehnologijom. Sljedeći je više neće imati.
Citroenov CEO , Linda Johnson kaže da se to stara tehnologija. Bit ćemo zlobni pa ćemo reći da je i sam kotač vrlo stara tehnologija. Nisam mislio da se tehnologija dijeli na staru i novu nego dobru i lošu..ali, tko sam ja ? Je li netko od vas vidio automobil koji lebdi ? Sumnjam. Naravno, u pozadini svega su troškovi. Reži gdje stigneš da bi manageri mogli imat basnoslovne plaće i bonuse. Pa će se umjesto toga uvest zračni ovjes i kompjuterizirani amortizeri. Super, sve 5. Ubijte najbolje od Citroena kao i Lancia svoju Deltu.
Ne možete me više iznenaditi.
Glavno tržište za prodaju dolazećeg C5 bit će kinesko tržište. Za EU gđa. Johnson nema decidiran odgovor….možda je i bolje tako jer ako Citroen propadne (a bude nastavi li se odricati najboljeg iz tradicije) vjerojatno će ga Kinezi i kupiti..Pa svi zadovoljni….
Vaš Darko Bat