Dok mi počinjemo polako njušiti proljeće Continental se sprema za jesensku ofanzivu.
U Švedskoj se upravo testira WinterContact 850 P , ali i u Winter Contact 850 P SUV varijanti za SUV-ove, obećavajući bolja svojstva u handlingu na snijegu, mokrom te kočenju na raznim površinama, u odnosu na prethodnika, model 830.
Dodatnu korist ovog modela osjetit će vozači SUV-ova gdje je ponašanje gume dosta poboljšano na makadamu (za sve one koji zaista silaze s ceste svojim vozilom). Iz rog razloga, blokovi gume su pojačani i povećani da bi se smanjilo skupljanje kamenčića u gaznom sloju gume. Posljedica ove intervencije u gumu je i njena novootkrivena sposobnost samočišćenja čime postaje puno fleksibilnija i prilagodljivija u on/off road vožnji. To je u stvari najznačajnija razlika u odnosu na 850 P namijenjen osobnim vozilima. Možda djeluje zbunjujuće, ali dok 850 P zadržava snijeg u gaznom sloju da bi poboljšao kontakt između gume i ceste, 850 P SUV čini upravo suprotno. Taj “mali” detalj čini ogromnu razliku u namjeni gume. U isto vrijeme čelnici kompanije kažu da je nova karkasa u stanju izdržati vrlo velike sile koje se javljaju tijekom kočenja, skretanja i ubrzavanja.
Indeks brzine gume bit će W (do 270 km/h) , raspoloživa u 80 dimenzija, postepeno do 2016.
U ponudi od jeseni 2014.