Spor i konstantan gubitak zraka u gumama najčešći je uzrok problema s gumama u industrijskom sektoru. Jasno je da naizgled sitan problem kao što je oštećena guma vožena neko dulje vrijeme pod premalim tlakom može itekako narasti ako zbog toga vozilo neplanirano stoji, a još je gore ako nemamo zamjensko vozilo pa se prekida lanac svih ostalih. Da bi se ovo svelo na najmanju moguću mjeru Continental Commercial Specialty Tires (CCTS) razvio je poseban TPMS sistem baš za takva vozila. Primjena je moguća na sve vrste industrijskih vozila, bez obzira na to imaju li zračnicu ili ne.
Kao što kaže Michael Martens, izvršni direktor CCTS-a, redovita provjera tlaka na svim kotačima zahtijeva dosta vremena, a to često znači novčane gubitke. Ovim sistemom, to se eliminira.
Također, za razliku od konkurentskih sistema, ovaj nije ugrađen na ventil nego u samu gumu. Reakcija na promjenu pritiska je neposredna i stalna. Ovo posebno dolazi do izražaja kod lučkih dizalica koje su dosta često pod stalnim (pre)opterećenjem i ovakav sistem znatno umanjuje mogućnost neadekvatnog pritiska , i što je još puno bitnije, mogućnost pucanja gume.
Vaš Darko Bat