Goodyearov najnoviji UHP model napravio je veliki odmak od konkurencije, i to u kategorijama kočenja na mokrom (što je po anketama većini vozača najvažnije), kočenja na suhom te kilometraže koju guma može prijeći, ne samo u odnosu na ASY (2) nego i u odnosu na tri najjača konkurenta.
Idemo na hladne matematičke podatke. Po ispitivanju TUV Sud-a, kočenje na mokrom kraće je 2.6 m od prosjeka konkurencije, kočenje na suhom 1.3 m kraće, upravljanje na mokrom 4 % je bolje, dok je otpor kotrljanja bolji 10 %
Najimpresivnije u svemu je kilometraža. Po testovima ovaj je Goodyear u stanju prijeći 11.500 km više, u životnom vijeku gume od prosjeka tri najjača konkurenta.
Kad ih već spominjemo, to su Michelin PS 3 (model PS4 još nije bio predstavljen), Bridgestone Potenza S001 te continental Sport Contact 5. Svi su voženi na VW Golfu, u 225-45-17 dimenziji, na jednoj stazi u Francuskoj te dvije u Njemačkoj.
Čini se da su u Goodyearu uspjeli slomiti bermudski trokut kočenje na mokrom (suhom) – otpor kotrljanja – držanje. Pa, kako su to uspjeli ?
Pomoću ove 3 stvari :
Što još reći a da već niste pročitali ? Pa, možda ono najslađe, a to je cijena. Iako je nakrcana novom tehnologijom Asymmetric (3) ne samo da nije skuplji nego je čak jeftiniji od prethodnika.
Pa, može li bolje ?
Za narudžbuNarudžba Goodyear F1 Asymmetric 3, u Batu
Vaš Darko Bat