Istina je što su neki od vas čuli, Goodyear Tires prva je kompanije u Americi koja počinje prodavati gume krajnjim potrošačima putem on-line dućana. Kupac koji tako kupi gume ugradit će ih u ovlaštenom autoservisu.
Do kraja siječanja 2015, oko 1100 autoservisa prijavilo se za ovakav način poslovanja. Također, osobi koja naruči gume neće biti ponuđena mogućnost dostave na kućnu adresu , nego isključivo u odabrane autoservise. Važno je i napomenuti da nema skrivenih troškova, ona cijena u on-line dućanu bit će i krajnja cijena za kupca.
Neki od vas će se zapitati zašto se Goodyear odlučio na tako nešto ?
Najvažniji razlog je u tome da generacija ljudi u rasponu 18-30 godina to i očekuje. Način na koji su se gume prodavale stotinjak godina, njima je zastario. Goodyear Tires na taj im način izlazi u susret, želeći stvoriti ugodan osjeća kupovanja u kompaniji koja pobuđuje povjerenje. Na kraju krajeva, broj takvih ljudi u Americi je oko 80 milijuna, što nikako nije broj koji se može zanemariti.
Pokaže li se to na kraju kao dobra ideja, vrlo brzo možemo tako nešto očekivati i na našem kontinentu.
Vaš Darko Bat