Koliko god smišljao naslov, bolji od ovog nikako mi nije padao na pamte. U tekstu ćete vidjeti zašto.
Goodyear je odlučio pokazati koliko je opasno ne ulagati u gume te se voziti istrošenim gumama, ili uložiti, ali u potpuno krive, nepoznate gume..pa idemo redom :

1. Nove protiv istrošenih guma

Na testnom su vozilu bile montirane potpuno nove EfficientGrip Performance gume, dok je na drugom, identičnom vozilu bio isti model guma, dubine profila 1.6-2 mm. Kod usporavanja 80 km/h do 0 s novim je gumama automobil stao nakon 39.3 m, dok mu je s istrošenima trebalo 49.6m. Znači, 10.3 m više. Zamislite koliko bi trebalo da su u pitanju bile veće brzine.

2. Premium protiv “low budget” zimske gume

Na ovom se testu vidjela sva raskoš odnosno nemoć gumarske industrije. Na simuliranoj ledenoj podlozi jedan se testni  Focus kotrljao na GY UP Performance G1, dok je drugi imao Wanly SnowGrip model. Kod brzine od 80 km/h (ponavljamo da je u pitanju simulacija zaleđene ceste) automobil opremljen boljim gumama zaustavio nakon 94.4 m, dok se ovaj s “low budget” gumama zaustavio tek nakon 138.3 m. Pametnom dosta.

Dakle, nemojte štedjeti na gumama. Zaista se ne isplati.

Vaš Darko Bat

 

Usluge

Saznajte sve o našim uslugama

Savjeti

Savjeti o vožnji u svim uvjetima

BAT Autoservis

Više od pola stoljeća iskustva