Članak u Financial Timesu, a koji se odnosi na očekivanja i prognoze njemačkih proizvođača automobila pokazuju da mlađi ljudi sve manje i manje kupuju nove automobile. Štoviše, prosječna starost kupca novog automobila dosegnula je 52.2 godine, što je porast od tri godine u odnosu na dekadu prije. Ovaj trend se dešava i u ostalim zapadnim zemljama.
Samo 27 % kupaca novih automobila u 2013. bilo je mlađe od 45 godina. Naravno , to je dovelo do velikih analiza i diskusija među njemačkim proizvođačima koji su se zajedno pitali da li mlađi ljudi rađe ulažu novac u elektroniku te ostale potrošne stvari….
Generalno, Nijemci žive dužei imaju manje djece od prosjeka pa ovakvi rezultati i nisu preveliko iznenađenje. Ipak, čini se da su proizvođači automobila propustili glavnu šansu da ugrabe mlade kupce i zadrže ih kao doživotne. Nakrcavanje automobila svom (ne)potrebnom elektronikom i internetom pokušaj je povrata mladih u kupnju vozila…
Vaš Darko Bat