Jaglaci cvjetaju, ptičice pjevaju, proljeće je tu. Ali, u Innsbrucku, na samom kraju zime, Michelin je predstavio novi adut : Alpin 5.
Razlog za prilično neobično doba promocije leži u činjenici da su se u Michelinu dodatno htjeli osvjedočiti u realno ponašanje gume u dijelu godine kada bi trebalo biti vrlo hladno a realno je iznadprosječno toplo.
Premium gume stvorene su da zadovolje veći broj kriterija nego na što su ljudi obično navikli kupujući zimske gume. Zato novi Alpin A5 ima 12 % više uzorka na gaznom sloju, 16 % više lamela . pa se očekuje još bolje ponašanje na cestama pokrivenim snijgom ili velikom količinom vode.
Za razliku od Vivaldijeva 4 godišnja doba, na cesti ih se često mijenjaju samo dva : pojednostavljeno rečeno, za 7 mjeseci u godini bolje je imati ljetne gume, za ostalih 5 mjeseci zimske. Ovo se odnosi na dobar dio svih europskih zemalja.
Što se tiče tehnologije, Michelin tu kombinira recepturu provjerenih stvari : usmjeren gazni sloj te stalna poboljšanja smjese gume. Preslagivanjem blokova još se treba poboljšati odvođenje velikih količina vode. Naravno, elastomeri su dobro promiješani u smjesi, poboljšana silika je opet tu , kao i niz sitnih poboljšanja o kojima ćemo vam pričati na jesen 2014, kad dođe vrijeme..
Zanimljivo je , da je na potpuno suhoj cesti tog sunčanog dana , kod temperature od 2 C, automobil opremljen Alpinom A5 , kod brzine 60 km/h, imao 7 metara kraći zaustavni put nego isti automobil na kojem je bio Pilot Sport 3…
Vaš Darko Bat