Približno 43 % vozača odlučuje se na kupnju zimskih guma , i iako bi mi htjeli da je taj postotak još veći stanje se iz godine u godinu popravlja. Ipak, mnogi vozači ne mogu odoljeti sirenskom zovu ostavljanja zimskih guma i u toku cijelog ljeta na vozilu.
Ipak, to je loše iz najmanje dva bitna razloga.

Prvi razlog,  za koji mnogi nisu svjesni, je činjenica da se zimska guma u brzoj vožnji auto cestom, u situaciji kad vani vladaju visoke temperature, jednostavno može “skuhati”. Tehnički gledano, to je situacija kad (unutarnja) temperatura gume prijeđe kritičnu točku i svojstva joj se nepovratno promijene. Što se nakon toga dešava ? Naizgled, baš ništa. Vi i dalje lijepo vozite cijelo ljeto, ali kada dođu prve jesenske kiše počinju problemi. Zimska guma koja je prije bila odlična na kiši i snijegu odjednom počinje biti iznimno klizava s prvim kapima kiše.

Drugi razlog je lošije ponašanje, odnosno lošije performanse u gotovo svim važnim uvjetima. To se matematički manifestira u 8-30 % lošijim rezultatima na simultanom testiranju, ovisno o temperaturi, temperaturi asfalta odnosno količini vode na kolniku.

Da bi to bolje dočarali, pogledajte ove video priloge iz Bridgestonea.

Ne štedite tamo gdje ne treba, ne isplati se…

Vaš Darko Bat

Usluge

Saznajte sve o našim uslugama

Savjeti

Savjeti o vožnji u svim uvjetima

BAT Autoservis

Više od pola stoljeća iskustva