Danska Uprava za ceste na dvije je eksperimentalne dionice povećala dozvoljenu brzinu (s 80 na 90 na jednoj te sa 110 na 130 km/h na drugoj) i broj se nesreća smanjio. To se objašnjava činjenicom da se smanjila razlika u broju onih koji poštuju i onih koji ne poštuju ograničenja.
Interesantna ideja. To bi trebalo razmotrit i kod nas, pogotovo na onim dugim ravnim dijelovima lokalnih / županijskih cesta na kojima je često puta svima misaono nedokučivo ograničenje na 60 km/h, ili tamo gdje je negdje u polju kuća, dvije pa stave ograničenje 50 km/h jer je to kao “naselje”..
S druge strane, znam da će me mnogi od vas “popljuvat” ali ne vidim niti jedan, ali baš niti jedan razlog da se automobili rade tako da mogu (debelo) premašit 130 km/h. Realno, to nikom od nas ne treba. Tko želi, nek iznajmi Grobnik ili što već.
Vaš Darko Bat