“REDI Sensor”, sistem nadzora tlaka u gumama proizveden od strane Continentalove podružnice VDO, nakon 3 uspješne godine u Americi, spreman je za pohod na Europu.
U čemu je stvar ?
U toku 2014. godine takav će nadzor tlaka postati obavezan u svim novim automobilima koji se proizvode u EU. Kako bi sve funkcioniralo najbolje što može, takve je senzore najbolje imati i u setu ljetni i u setu zimskih guma. Ovdje Continental i VDO vide svoju veliku priliku. Kako ? Vrlo jednostavo.
Postojeći sistemi nadzora tlaka zraka imaju senzore koji se razlikuju od proizvođača do proizvođača. Jasno je da će to u nezavisnim servisima i radionicama lako unijeti gužvu i veliku količinu robe (senzora) na skladštu. Continental, i VDO, s druge strane, kažu da sva vozila na tržištu mogu pokriti sa svega 3 senzora.
Tu dolazi druga velika prednost sistema : dok se ostali senzori moraju programirati na licu mjesta, REDI-Senzor spreman je za instalaciju. Kao što samo ime sistema kaže, automobil će sam sebe programirati podacima koji su u sistemu nadzora tlaka.
Kako se kaže, ništa lakše, zar ne ?
Dodatna prednost je smještaj sistema : većina sadašnjih senzora smještena je u ventil na gumi i podložni su raznim mehaničkim utjecajima. Ovdje su senzori smješteni u jedan od unutarnjih slojeva gume i praktički zaštićeni od svega.
Sjajna ideja.
U svakom slučaju, 2014. je blizu i vidjet ćemo kako će se to sve razvijati..
Vaš Darko Bat