Automobilske gume tehnički su složen proizvod koji se , čisto pojednostavljeno govoreći, sastoji od gume, platna i žičane konstrukcije.
U procesu proizvodnje, sve se te kompontetne u velikim mješalicama griju na vrlo, vrlo visoke temperature (sama guma dolazi skoro do tekuće faze) , te se procesom vulkanizacije komponente “poslože” u željenu dimenziju gume, jasne strukture i oblika.
Na žalost, ne prođe sve uvijek idealno. Nekada se može desiti da se u procesu hlađenja komponente buduće automobilske gume baš ne poslože linearno kako bi trebale. Tada guma počine pokazivati tendenciju da se u vožnji zavojima , uslijed djelovanja bočnih sila na gumu, oblik gume počne mijenjati u lagano konusni…
Vjerojatno se pitate : što ako se to meni desi ?
Jednostavno ništa. Čim to primjetite, otiđite do mjesta gdje ste kupili gumu i reklamirajte ju jer , u ovoj fazi, to je čista tvornička pogreška.
Potpuno drukčija situacija je ako guma počne vući u stranu nakon nekoliko mjeseci vožnje. U pravilu, to je gotovo uvijek problem vezan uz krivo podešenu.
Ako se bilo što od ovog vama desi , slobodno nam se javite da pokušamo riješiti problem ili da vam pomognemo savjetom.
Darko Bat